Saturday, January 30, 2010

Home Sweet Home - Puteri Hight

Hari ini ( sabtu ), macam-macam hal telah terjadi dari kemalangan ( TV jatuh, hasil usaha Fateh dah FaiQ).  Hasilnya, luka ringan dijari Faiq.  Itu bukan halnya, kami sekeluarga menziarah rumah salah seorang sahabat saya yang menganjurkan majlis doa selamat sempena masuk rumah.

Perjalan yang agak panjang- tanpa kami tahu aras sebenar, hanya berbekalkan alamat yang diberi, pencarian kami bermula.  Sejurus senja baru kami sampai ( maaf ye tuan rumah, Pn Erni ).  Kiranya kami datang untuk makan je la hahhah, jangan marah ye.  Tentunya majlis doa selamat tersebut telah lama habis bila kami sampai selewat waktu itu.  Rumah tersergam indah...cantik-cantik-cantik, tahniah Pn Erni dan En. Zamri kerana telah berjaya memiliki rumah yang indah, semoga menjadi "rumahku syurgaku impian".


Terimalah pemberian dari kami yang tak seberapa. (ps - sorry ler N, simple je sebab macam sempat tak sempat datang, at last nak g jugak jadinya buat kek ekspres jer le. ).  Ini gambar sebelum kek ini sampai ke rumah yang dituju.  Kalau sudah betukar rupa, maafkanlah ya, hero-hero disini sungguh berbesar hati membawak mengusung kek ini kesana dan kemari.

4 comments:

>>>>>>> N <<<<<<<<<< said...

TERIMA KASIH BANYAK2 AS DAN FAMILY COZ DTG KE KENDURI KAMI.Sgt berbesar hati..dpt lg cheese cake yg yummy..sedap sgt.buatan sendiri lg..:-)terror le ko wat kek..

azlina said...

InsyaAllah, ada kesempatan kami sampai lah. Erk, jangan la puji lelebih N, kan kembang dari segala segi. baru belajar2 buat kek.

>>>>>>> N <<<<<<<<<< said...

betulla..mmg dah makan pun..mmg sedap.pandai ko buat

azlina said...

mekacih mekacih ;)