Tuesday, January 5, 2010

Kedai Coklat di Ulu Langat




Anda gemarkan coklat? Saya salah seorang pengemar coklat.  Impian saya, suatu hari nanti saya mampu untuk membuat coklat saya sendiri.  Ketika menonton MHI pagi ini, ada dipalarkan kedai coklat buatan  coklat tempatan di Ulu Langat, Dazzle Choclate yang terletak di Nanding Ulu Langat.  Sekiranya ada kesempatan, saya juga ingin berkunjung ke kedai tersebut.  Harapannya, coklat dikedai tersebut sedap dan berkualiti setanding dengan coklat dari luar negara.  Harga pun harap lebih redah dari coklat import ( tak de cukai import maa )

3 comments:

Sunardi said...

sila book time... hehehe

KEOWN said...

mana alamatdia.. nak datang gak sabtu nie .

AlinS said...

abahfateh : balik kg karang, jumpa embah kita singgah la. buat buah tangan untuk embah ;)

Kheun : ada dia paparkan dekat dia punyer website